wtorek, 19 marca 2019

Oczekiwanie

Dziś święto Świętego Józefa, patrona mojej parafii z tej to okazji byłam już rano na Mszy św. odpustowej i uwieczniłam dekorację kwiatową, bo dziś wieczorem jest też bierzmowanie.



Już za dwa i pół tygodnia jadę do Ziemi Świętej. Wszystko jest już dawno zarezerwowane i opłacone. Oczekuję z niecierpliwością ale też i ogromną radością w sercu. Przygotowania już trwają a stół zapełnia się przedmiotami, które ze sobą zabiorę.



Będzie to pielgrzymka lotnicza z Gdańska, wylatuję 6 kwietnia a wracam 12. Po powrocie wszystko opiszę na blogu i zamieszczę zdjęcia, których zamierzam zrobić mnóstwo.
Pozdrawiam do następnego razu!

2 komentarze:

  1. Do Izraela jedziesz? Wow, zazdroszczę :D sama na razie projektuję sobie szlak zwiedzania, ale to potrwa. Jedyne co mogę powiedzieć, to że marzy mi się wypełnienie moich postów własnymi zdjęciami, a na razie to opowieści z Biblii i cudze fotografie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jadę do Izraela, mam nadzieję że będzie dobrze.

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...