poniedziałek, 1 lutego 2021

Spacer brzegiem morza

Wczoraj była niedziela, więc jak co tydzień odbyło się morsowanie. Jak zwykle się udało.



Dzisiaj korzystając z wolnego dnia i ładnej pogody wybrałam się na niedługi spacerek brzegiem morza. Do plaży mam blisko, jakieś 15 minut spacerkiem, więc poszłam. Spacerowiczów trochę było jak na zwykły dzień i przed południem to nawet sporo. Wracałam przez Park Reagana położony w sąsiedztwie mojego bloku, gdzie latem i zimą spotkać można amatorów sportów wszelakich jak i spacerowiczów. Bardzo lubię to miejsce, podobnie jak i spacery po plaży. Ustrzeliłam kilka zdjęć, więc je Wam pokażę.




























8 komentarzy:

  1. Dla nas spacer plażą w zimie to egzotyka. Po raz pierwszy w tym roku byliśmy nad morzem jesienią, tak to zawsze latem. Było cudownie, mało ludzi a pogoda w październiku dopisała. Może kiedyś uda się i zimą pobyć nad morzem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham nasze polskie morze o każdej porze roku. Cieszę się, że mam je tak blisko. Za to daleko w góry - coś za coś.

      Usuń
  2. Widząc Cię na śniegu w stroju kąpielowym momentalnie otrzepało mnie zimno. Zastanawiam się czy zdecydowałabym się na morsowanie, raczej nie. Nie jestem taka odważna i nie cierpię zimna. Ewelinko, widoki przecudne, zdjęcia zimowe wspaniałe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że zimno mi nie było. Kiedy morsujemy na plaży zawsze zbiera się grupka obserwatorów i ich też otrzepuje z zimna, ale w rzeczywistości morsowanie, o ile nie przesadzone i praktykowane z głową jest bardzo przyjemne.

      Usuń
  3. Cudne widoki. Podziwiam Twoją odwagę. I pomnik mnie zachwycił, taki naturalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię spacerować brzegiem morza i czasami coś sfocić.
      Zapewniam Cię Basiu, że do morsowania wielkiej odwagi nie potrzeba. Mnie do tego ciągnęło od dawna i kiedy przyszła chwila weszłam i do teraz mi z tym dobrze.
      Pomnik natomiast najpiękniej wygląda latem w świetle zachodzącego słońca. Niestety jest często niszczony np. ostatnio Reagana ktoś oblał czerwoną farbą. Bardzo lubię ten pomnik.

      Usuń
  4. Podziwiam ! Ja jestem za cienka na morsowanie :D Ale jak patrze na takie fotki to aż mam ochotę spóbować :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...