niedziela, 21 lutego 2021

Łabędzie przy molo w Brzeźnie

 Dzisiaj tak jak dwa tygodnie temu poszłam na spacer w okolice mola w Brzeźnie. Pogoda była piękna słoneczko świeciło plus 7 stopni Celsjusza i tłumy ludzi. Szłam sobie brzegiem morza zachwycając się przyrodą i słuchając szumu fal. Przy molo w Brzeźnie zawsze są łabędzie zrobiłam im więc troszkę zdjęć. Tak poza tym to mam właśnie cztery dni urlopu zaległego jeszcze z zeszłego roku, więc mogę go poświęcić na spacery i pozałatwianie koniecznych spraw, aby te nie stały się zaległymi. Mam w zanadrzu jeszcze zdjęcia ze spaceru po parku oliwskim ale te pokażę w kolejnym poście.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i do następnego razu.
















6 komentarzy:

  1. Zimą lubiłem niegdyś spacerować po krakowskich bulwarach, przy brzegach Wisły aż się roiło od łabędzi, łysek i krzyżówek. Piękne migawki znad Bałtyku, nad naszym morzem zimą jeszcze nigdy nie byłem, ale może kiedyś zobaczę takie obrazki na żywo.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny spacer brzegiem morza. Łabędzie, królewskie ptaki zawsze przyciągają wzrok ale zastanawiam się czy więcej tam ludzi czy łabędzi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Gdańsku a w Brzeźnie ostatnio byłam jesienią :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Łabędzie to świetny obiekt do fotografowania. Zastanawiam się czy na tej plaży i na molo był jakiś zlot?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie tłumy na plaży. Ludzi jest chyba więcej niż latem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny widok, też zwróciłam uwagę na tłumy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...