piątek, 12 października 2012

Młynek do kawy

Właśnie skończyłam ozdabianie młynka do kawy. Tym razem z dobieraniem wzoru poszło 
w miarę szybko. Brałam też pod uwagę motywy z owocami i z ziołami, które mogły jak najbardziej pasować do młynka, jednak najkorzystniej wyglądały tu tylko wzory z kawą. Przed malowaniem trzeba było wyczyścić i wypolerować powierzchnię ze względu na stary lakier, czy coś w tym rodzaju. Stary młynek co prawda od dość dawna niczego nie mielił 
i chociaż działa zadowalająco, nie spodziewam się, że w sposób cudowny wydobędzie wszelkie walory świeżo mielonej kawy, która z zachwytu ścięłaby mnie z nóg. Muszę go pod tym kątem przetestować. Jeśli nie wypadnie rewelacyjnie, to cóż… w końcu można zmielić 
w nim cokolwiek innego. W każdym razie zyskał nowy wygląd! 



5 komentarzy:

  1. pięknie wyszło!
    Nie pomyślałam o mieleniu kawy w takim młynku - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Ja do tej pory też nie:) nie wiem, czy to dobry pomysł:):)

      Usuń
    2. może być slab zmielona, ale i tak spróbuje :)

      Usuń
  2. Świetnie! :D Ty to musisz mieć piękny dom...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...