niedziela, 21 kwietnia 2013

Konkurs i rzymskie zabytki



Nadszedł czas ogłoszenia pierwszego konkursu na moim blogu:) Już za dwa miesiące minie drugi rok istnienia bloga, więc okazja jest jak najbardziej sprzyjająca.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy Czytelnicy. Będzie mi miło, jeśli ci, których nie ma jeszcze w gronie publicznych obserwatorów do tego grona dołączą. Nie jest to jednak warunkiem udziału w konkursie, bo wiem, że nie wszyscy wiecie jak się zalogować. Wystarczy, jeśli umieścicie informację o konkursie wraz z odnośnikiem (linkiem) do informacji o konkursie na facebooku. Możecie to zrobić klikając ikonkę Facebooka pod tym tekstem a następnie wystarczy zalogować się na swoje konto i postępować zgodnie z „instrukcjami”.
Zadanie konkursowe jest następujące: trzeba rozpoznać rzymskie zabytki przedstawione na zdjęciach, podać ich nazwy i nazwy miejsc (np.placów), w których się znajdują. 


Nagrodzę tę osobę, która „rozszyfruje” najwięcej fotografii i rozpozna najwięcej rzymskich zabytków oraz poda nazwy miejsc, w których te obiekty są zlokalizowane. W przypadku wielu podobnych odpowiedzi - miejsc aexquo - wylosuję zwycięzcę. Konkurs trwa od dzisiaj tj.  21 kwietnia do 1 maja. Wyniki i prawidłowe odpowiedzi opublikuję najpóźniej 3 maja.Odpowiedzi proszę przysyłać na mój adres  meilowy: ewelinam093(@)gmail.com (bez nawiasu oczywiście). Proszę także żeby, nie pisać odpowiedzi na pytania konkursowe w komentarzach.
Nagrodą jest średniej wielkości szkatułka, którą ozdobiłam techniką decoupage. Na wieczku widnieje widoczek przedstawiający Canale La Grande w Wenecji.
 

 Miłej zabawy!

12 komentarzy:

  1. ja już wystartowałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, ale uczestniczek ciągle jeszcze mało. Albo tak długo się namyślają:) jeszcze trochę czasu zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przegoniłaś mnie po rzymskich uliczkach w poszukiwaniu zabytków ze zdjęć! Piękne podróże i relacje. I decou także. Chętnie sobie tu posiedzę i popatrzę :) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie, miło mi, że będziesz tu zaglądać:) Rzymskie uliczki są tak urocze,że pewnie szkoda by było się po nich nie przejść :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny konkurs, sama postanowiłam też wziąć w nim udział :)
    Właśnie wysłałam mail z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, miło mi, że konkurs przypadł mojej nowej Czytelniczce do gustu:)

      Usuń
  5. Na szczęście zdąrzyłam - wysłałam odpowiedzi;)
    auruna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również podejmuję próbę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączyłaś do grona uczestniczek konkursu.

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...