sobota, 24 maja 2014

Dachówka - tegola italiana

Dawno już nie pokazywałam swoich prac, a tym razem zdekupażowałam dachówkę przywiezioną z Włoch.
Właściwie kiedy dachówka opuściła fabrykę, mogła się znaleźć na dachu, pod włoskim niebem, na przykład w Apulii :) ale trafiła do sklepiku z pamiątkami w San Giovanni Rotondo. Wcześniej naklejono na niej postać O. Pio, wydrukowaną na dość grubym papierze.  Na takim jak to drukuje się afisze i plakaty. Nie podobało mi się, że zostało to wpisane w dziedzinę decoupage, bo faktycznie dekupażem nie było, a całość nie prezentowała się efektownie. Tak więc na dachówce pojawiła się włoska kamieniczka z okienkami. Wykorzystałam motywy z kilku serwetek a resztę powierzchni pomalowałam.



4 komentarze:

  1. Cudowna - zwłaszcza że mam sentyment do tego rodzaju prac choć nigdy nie wykonałam - może z braku dachówki a i sentyment do włoch - pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Długo czekałam aż uda mi się ją zdobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowa... i pamiątkowa...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...