poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Rowerowa przejażdżka do Sopotu

 W ubiegłą niedzielę wybrałam się na rowerową przejażdżkę do Sopotu. Pora okazała się nietrafiona bo w drodze powrotnej lunęło jak z cebra i przyjechałam do domu przemoczona do suchej nitki. Dzisiaj przy dużo lepszej pogodzie przejażdżkę powtórzyłam. Często jeżdżę sobie rowerkiem do Sopotu jest to odległość  niecałych 4 km od mojego domu. Lubię popatrzeć na turystów w sezonie, kiedy to zwłaszcza w weekendy są ich prawdziwe tłumy. 

Ponieważ nie lubię leżeć na plaży (zdarza mi się to sporadycznie) to często spaceruję brzegiem morza i tu i ówdzie lubię cyknąć jakieś zdjęcie.

Zrobiłam kilka zdjęć w Sopocie i po drodze więc je teraz tutaj pokażę.




































Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za pozostawiane komentarze i do następnego razu!

8 komentarzy:

  1. Dawno już nie byłem w Sopocie, ale gdybym się wybrał to albo przed albo po sezonie. Ta ilość ludzi na zdjęciach jest przerażająca. Zauważyłem, że macie fajne ścieżki rowerowe i gdyby nie deszcz taka wycieczka zaliczyła by się do udanych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ścieżki rowerowe są super. Pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszeczkę Ci zazdroszczę tych wypadów rowerowych. Niestety, po marcowej operacji mam zakaz jazdy na rowerze. Teraz wszędzie są tłumy ludzi i najlepsze zwiedzanie jest wcześnie rano.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakaz jazdy na rowerze to prawdziwa klęska. Życzę Ci zdrowia i poprawy zdrowia. Pozdrawiam serdecznie Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam w Gdańsku a w tym sezonie w Sopocie jeszcze nie byłam. Narobiłaś mi ochoty na małą wycieczkę do Sopotu w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że Sopot trzeba odwiedzić. Pozdrawiam serdecznie Ewelina.

      Usuń
  6. Sopot w sezonie mnie przeraża, właśnie przez te tłumy. Zdecydowanie bardziej wolę to miasto np. wczesną jesienią. Byłam tam kiedyś w październiku, była piękna słoneczna pogoda i zero ludzi, molo tylko dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią jest pięknie. Pozdrawiam serdecznie Ewelina

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...