piątek, 13 kwietnia 2012

SŁOICZKI I DESKA


Tym razem ozdobiłam słoiczki na zioła. Malowało się już znacznie lepiej niż butelkę, ale okazało się, że wymagają dużej ilości lakieru. W każdym razie skutecznie ożywiły kuchenną półkę. Mam nadzieję, że kolejne ozdabiane rzeczy będą coraz ładniejsze i będą miały w sobie coraz to więcej artystycznej nuty. Jutro idę na kurs z decoupage, aby zasięgnąć troszkę profesjonalnej wiedzy i tak właściwie już od tygodnia nie mogę się doczekać a myśl o tym kursie chodziła za mną już od bardzo dawna. Na pewno będzie twórczo!




Deskę ozdobiłam jeszcze przed świętami, tym razem wykorzystałam profesjonalny papier do decoupage. Wcześniej zupełnie nie przewidziałam, że będzie to spontaniczny okołoświąteczny prezent, zresztą ku wielkiej radości nowej właścicielki:)



2 komentarze:

  1. piękne rzeczy robisz :)

    za mną tez chodzi spróbować coś zrobić, ale dopiero nabieram odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mam nadzieję, że robienia naprawdę pięknych rzeczy dam radę się nauczyć. Odwagi też nabierałam długo a pierwszej zadekupażowanej doniczki absolutnie nie można wydobyć na światło dzienne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...