czwartek, 21 listopada 2013

Jeszcze bombki


Pozostanę dzisiaj jeszcze przy bombkach. Tym razem kupiłam sobie bombki z pleksiglasu. Istnieje bez wątpienia o wiele sposobów ich ozdabiania, aniżeli w przypadku styropianowych. Bardzo podobają mi się również miniaturowe, ośnieżone krajobrazy umieszczone w środku a nie ukrywam też, że zamierzam zrobić  takie cudeńko, żeby sprawdzić, jak to będzie z wykonaniem takiej pracy. A tymczasem zrobiłam płaską bombkę z aniołkiem Rafaelkiem, ze spękaniami. Tego motywu oczywiście nie mogło zabraknąć także pośród świątecznych dekoracji. Na drugiej znalazł się bardzo nastrojowy świąteczno – zimowym motyw, którym już wcześniej ozdobiłam małą butelkę.



Przy okazji wspomnę też o zmianie, którą na pewno już zauważyliście. Na dekupaż przeznaczyłam osobną stronę i tam znajduje się galeria moich prac. Do galerii dołączam coraz to nowe zdjęcia zdekupażowanych drobiazgów. Wpisy związane z pracami nadal będę umieszczać na blogu, jednak nie każdej wykonanej pracy poświęcam wpis.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...