wtorek, 12 listopada 2013

Wyniki konkursu i rozwiązanie zagadek



Mam wrażenie, że zagadki fotograficzne nie okazały się trudne, ale w odczuciu niektórych chętnych do udziału w zabawie – wymagające sporo buszowania w internecie w poszukiwaniu odpowiedzi.
W zabawie wzięły udział dwie osoby a przyznam, że w tym przypadku rozstrzygnięcie naprawdę nie było sprawą łatwą. W rezultacie, po długim namyśle i wszelkich możliwych analizach, które pomogły mi wybrać bardziej wyczerpujące odpowiedzi, chciałabym Was poinformować, że 

konkurs wygrała MAGDA
Gratuluję!

Zwyciężczynię proszę o kontakt i adresik do wysyłki. 

A oto i rozwiązania zagadek konkursowych:

1. Fontanna na Piazza Della Signoria przy Palazzo Vecchio
2. Dziedziniec przy kościele Santa Croce
3. Piazza della Cisterna w San Giminiano
4. Termy w parku archeologicznym w Fisole
5. Piazza del Campo w Sienie
6. Katedra Wniebowzięcia NMP w Sienie
7. Most Magdaleny w Borgo a Mozzano nad Serchio
8. Bramasole
9. Opactwo w Monte Oliveto Maggiore
10. Monteriggioni - brama Sieneńska



8 komentarzy:

  1. :(((((... może następnym razem się uda , a teraz gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldi, gratuluję także Tobie! Czy mogłabym Cię poprosić o "odświeżenie" adresiku do wysyłki? :))
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Ewelinko
      najważniejsze dla mnie że dobrze się bawiłam i dobrze odgadłam zagadkę.
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Aldi, ja trochę tego "naprodukowałam" i tak czy inaczej, to i tak chciałabym Cię wyróżnić :)

      Usuń
    4. Jeśli Tak to odświeżam adresik

      Usuń
  2. Dziękuję - BARDZO!! - za wyróżnienie, miłą wiadomość i nagrodę!

    Dane adresowe wysłałam w osobnej wiadomości

    - dziękuję też za gratulacje :)

    pozdrawiam serdecznie i słonecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,
    już pakuję bombeczkę, a jutro wyślę:)
    i również serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...