poniedziałek, 3 marca 2014

Odpowiedzi

Chciałabym podziękować Basi z bloga „Pięć pór roku” 
za wyróżnienie mojego bloga i nominację do



Cieszę się, że mój blog został dostrzeżony i wyróżniony. Odpowiadam na pytania, które otrzymałam wraz z zaproszeniem do zabawy. Wbrew pozorom odpowiedzi wcale nie przyszły łatwo, ale mam nadzieję, że pozwolą na lepsze wzajemne poznanie się :)

1.Tematyka blogów, które obserwujesz najchętniej, to...
Blogi podróżnicze, kulinarne, decoupage i te o codziennym życiu
2.Prezenty, które lubisz otrzymywać najbardziej, to...
Z rzeczy - książki, z dóbr niematerialnych życzliwość i dobro innych ludzi
3.Najbardziej cenisz u ludzi...
Otwartość i prawdomówność
4.Imprezy kulturalne, na których chętnie bywasz, to...
Wystawy muzealne i wykłady – chociaż to bardziej wydarzenia niż imprezy
5.Chciałabyś zdobyć umiejętność...
Malowania obrazów
6.Twoje ulubione kwiaty, to...
Róże
7.Miejsce, które chciałabyś odwiedzić  w najbliższym czasie, to...
Włochy, Izrael
8.Ulubiony poeta i ulubiony wiersz, to...
Ks. Jan Twardowski, ale chętnie też czytam wiersze na blogach
9.Oczekiwania wobec osób blogujących, to...
Wychodzę z założenia, że każda osoba blogująca jest na swój sposób indywidualnością i dzieli się z innymi tymi myślami i twórczością, które uważa za najlepsze 
10. Piękno, przed którym warto przystanąć, to...
Dobro ze strony innych ludzi, piękno przyrody, dzieła sztuki i zabytki

Jest wiele blogów, które podczytuję i chętnie nominowałabym większość z nich, ale gdybym miała to zrobić, to zdecydowanie potrzebowałabym jeszcze trochę czasu.

Tymczasem witam nowych Obserwatorów w Blogerze i w Google + i cieszę się z obecności każdego z nich. Wszystkim gościom stałym i spontanicznie tu zaglądającym dziękuję za liczne odwiedziny, a moim blogowym Koleżankom za miłe komentarze. 

8 komentarzy:

  1. Ciekawe jest przeczytać, jak ktoś inny odpowiedział na te same pytania - trafiłam od Basi, która i mnie nominowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i też zaglądałam do Ciebie:) Cieszę się, że zostałaś.

      Usuń
  2. Gratulacje z a wyróżnienie, Twój blog niezwykle interesująco opowiada o róznych zakątkach świata, tak trzymaj!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mobilizujesz mnie porządnie, wypada dobrze trzymać.

      Usuń
  3. Gratuluje, ale to jeszcze nie koniec nagród, zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga, pozdrawiam )Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      A mi się czas kurczy i biegnie jak szalony, tak dawno nie pisałam.. :(
      Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...