sobota, 16 listopada 2013

Świąteczny decoupage


Z okazji świąt na dobrych kilka tygodni przed czasem już zaczęłam sprawiać sobie powoli świąteczne dekoracje. Ponieważ w zeszłą sobotę zaczęły powstawać bombki, to cały poprzedni weekend spędzony na dekupażowaniu okazał się bardzo udany. Cieszę się, też że dekoracje, które wykonałam, będą zdobiły nie tylko moją chałupę. Tym razem znów ozdobiłam butelki, z których jedna (tzn. ta druga) bardzo pasuje mi do roli świecznika. Na butelce z widoczkiem ośnieżonych domów, śnieg leżący na dachach wykonałam w 3D, ale chyba troszkę trzeba będzie dołożyć brokatu, żeby lepiej mróz się błyszczał, bo nie bardzo teraz to widać. 



Bombki z motywami roślinnymi – są styropianowe, a przy okazji ich ozdabiania przekonałam się do tego tworzywa , które do tej pory wydawało mi się całkowicie niegodne uwagi – i nawet styropian polubiłam, przynajmniej jeśli chodzi o temat bombek. 


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...