piątek, 18 października 2013

Szkatułka



Ozdobiłam małą szkatułkę na drobiazgi.  Już dawno stwierdziłam, że zdecydowanie wolę ozdabiać przedmioty nowe, ale od czasu do czasu trzeba coś przemalować. No i najważniejsze, że skrzyneczka zyskała nowy wygląd. Teraz zabieram się za dekupażowanie ozdób świątecznych, żeby zdążyć na czas. Jest co prawda dopiero październik, ale chyba nie tylko mnie już podkusiło, żeby wystartować z przygotowywaniem świątecznych drobiazgów. Czemuż by zresztą nie spędzić na tym kilku chwil podczas szarych jesiennych dni?


6 komentarzy:

  1. Piękna szkatułka wyszła. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka w jesiennym stylu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka, cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Cieszę się że znowu jesteś, bo dawno Cię tu nie było, a ja zaglądałam do Ciebie, nie dalej jak wczoraj:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...